Wednesday, 26 November 2014

SURVEY CALON JODOH [14]



13 comments:

  1. txs. alah suspen betullah. Tak sabar nak tunggu sambungan.

    ReplyDelete
  2. omg naqi !!!!!!
    apa yg u dah buat....!!!!
    jangan cakap tu amy...

    cant wait...

    ReplyDelete
  3. agak2 Amy dtg bersama jejaka yg telah melukakan hati Nadrah.... Agak jer... Hentam sajalah labuuuu..... hihihi......

    ReplyDelete
  4. Ex bf nad kott..hehehee x pon amy...

    ReplyDelete
  5. Naqi ni sweet ah. tak suka bila jatuh cinta dgn karakter novel. rasa mcm bertepuk sebelah tangan. Hihiii

    ReplyDelete
  6. Apa pn jd nad, naqi tetap ada..hehe
    aduh sara, nk kena survey calon jodoh jgk ni, karang anak org ingt cucu nnti...hehehe

    ReplyDelete
  7. Apa pn jd nad, naqi tetap ada..hehe
    aduh sara, nk kena survey calon jodoh jgk ni, karang anak org ingt cucu nnti...hehehe

    ReplyDelete
  8. Tersengih2 baca skrg nih...
    Alamak....sape yg dtg...jeng jeng jeng

    ReplyDelete
  9. Mesti suhaila n the gang...kan3x

    ReplyDelete
  10. Best sambung cepat2 ya. Tak sabar akak nak tau siapa yg datang...suspen.

    --dg siti--

    ReplyDelete
  11. erkkk .. mesti suhaila kn kn kn ?? hehe kita bru bce bru komen xpe kn kn ?? hihi

    ReplyDelete