Wednesday, 3 December 2014

SURVEY CALON JODOH [16]


28 comments:

  1. dgn naqi la..hehe...

    ReplyDelete
  2. jgn kejam ye adik penulis.biarle nad n naqi pula cipta bahagia.

    ReplyDelete
  3. nehi.....nehi......Nad is for Naqi ye.......

    ReplyDelete
  4. jgnlah berundur diri naqi... tak sabra nak tunggu final episod.

    ReplyDelete
  5. xnak irsyad ... nak naqi .. TT-TT

    hee ^^

    ReplyDelete
  6. Yang lepas biarlah lepas. Hidup harus pandang ke depan. Mungkin dengan memilih Naqi, perasaan bersalah Amy pada Nadrah berkurangan walaupun Irshad frust menonggeng. Naqi janganlah tarik diri.

    K.Mid

    ReplyDelete
  7. awal2 pg dh di hidang dgn citer sedey. bikin hjn air mata sob sob sob.
    x nak irsyad nk naqi plezzz
    amy jgn bg laki hang kat nad, dia dh ada org lain. plezzz take note wakaka

    ReplyDelete
  8. Jgn buat cita ni nad dgn irsyad okey sara...sbb awl cita lgi dh naqi ni hero nad...hahaha

    ReplyDelete
  9. Yes setuju dgn K.Mid, yg lepas biarlah lepas..ksian dkt nagi klau nad plih irsyad,klau irsyad yg frust menonggeng xpe jnji jgn naqi,hehehe...

    ReplyDelete
  10. Kesian Naqi...musnah la harapan Mak nad Lau nad x jd ngan naqi...Hahahaha

    ReplyDelete
  11. jgn cik penulis..
    biar naqi n nadrah brsama..
    naqi bnyk pulihkn hati nadrah..
    bagi nadrah tahu siapa naqi sebenarnya..
    please cik penulis

    ReplyDelete
  12. Aduhaiii keliru la

    ReplyDelete
  13. buat bagi plot terbalik pon mcm best jugak kn? end up nad kawin dgn irsyad kekekekeek...

    ReplyDelete
  14. Jgnnn huwarghhh sian naqi.. :'((

    ReplyDelete
  15. Irsyad adalah kisah silam; kerana Irsyad juga ada silapnya.
    biarlah Naqi & Nad
    tanpa Naqi.. Nad akan menyimpan kisah luka sepanjang zaman...
    dan keluarlah dari kepompong klise.. yg. akhirnya heroin akan
    memilih cinta pertama...

    ReplyDelete
  16. Jangan la mcm nih... Nad hanya untuk Naqi..
    Naqi Naqi Naqi Naqi Naqi Naqi

    ReplyDelete
  17. Biarlah Nad cipta bahagia dengan Naqi. Irsyad sudah jadi sejarah silam.

    ReplyDelete
  18. Assalamu'alaikum warahmatullah wbt.

    Kak Sara...Please janganlah Nad dengan Irsyad. T_T

    Biarlah Nad melalui kebahaagian dia dengan Naqi. Irsyad kisah lama je Nad eh

    ReplyDelete
  19. alaaa x nak la nad dgn irsyad wlaupon dia cinta pertama nad .. rasa mcm naqi lagi sesuai kot ..yg lps biarkan berlalu laaa

    ReplyDelete
  20. Akak nak naqi dgn nad...Sembuhkn la amy...biarla amy bahagia dgn Irsyad...huhu

    --Dg Siti--

    ReplyDelete
  21. Wah, ramai penyokong naqi! Hehehe. :) setuju dgn jae syi.. kadang2 ubah plot pun menarik jugak kan writer? ^^ hahaha. Andai diberi pilihan, saya lebih suka irsyad dgn nad.. penyokong naqi tlg jgn marah saya. Apa pun.. sekali lagi.. n3 yg tak menghampakan. Nice! Ohya, saya suka karya ezza mysara.. bukan cinta secondhand! Deabak sis! Tak sabar nk peluk ur next karya. ^^ -arisa91-

    ReplyDelete
  22. No...... Tidak Naqi.... Jgn berundurr.....

    ReplyDelete
  23. ala...jgn la naqi......please stay...

    ReplyDelete
  24. Assalamualaikum...
    Dapat rasa apa yang Naqi rasa. Please, stay strong Naqi. Orang kata patah hati lagi sakit dari patah kaki. So, be cool okey. Jodoh tertaip di jemari penulis. Lets pray for ur happiness. Ahaks.

    ReplyDelete